Verslo idėjos: kaip įdarbinti patentus ir prekių ženklus?

2016 / 04 / 26
Vieta: VGTU LinkMenų fabrikas (adresas Linkmenų g. 28, Vilnius)

Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra (MITA) kartu su advokatų profesine bendrija „Žabolienė ir partneriai METIDA“ pasaulinės intelektinės nuosavybės dienos proga organizuoja konferenciją, kurios metu bus pristatytos galimybės verslui, pasitelkiant patentavimo ir prekės ženklų sritis.

Pranešimus skaitys MITA, METIDA bei kviestiniai svečiai – įmonių vadovai, kurie dalinsis praktiniais patarimais ir gerąja patirtimi.

Konferencijos moderatorius: LRT televizijos ir radijo laidų vedėjas Richardas Jonaitis.

Išradimų patentavimas - tai patikimas ir paplitęs būdas, kuriuo apsaugomos techninės idėjos.

Patentas yra stiprus ginklas versle, siekiant įgyti pranašumą prieš konkurentus. Pastebimas vis didesnis verslo subjektų susidomėjimas išradimų patentavimu, kuris užtikrina pranašumą rinkoje. Dažnai svarbu gerosios patirties pasidalijimas ir praktinių pavyzdžių pateikimas. Būtent tokios praktikos pavyzdžių ir patarimų bus galima išgirsti šios konferencijos metu.

Tam, kad prekių ženklą įsidėmėtų pirkėjai, jis turi ne tik išsiskirti iš konkurentų, bet ir turėti prasmę. Tai yra gana sunki užduotis rinkodaros specialistams ir ženklų kūrėjams, nes kuriant ženklą reikia nepamiršti, kad jis turi būti nepanašus, o tuo labiau – netapatus – jau egzistuojantiems ženklams.  Kada prekių ženklas gali prišaukti sėkmę, o kada – sužlugdyti?  Savo patirtimi su konferencijos dalyviais dalinsis pranešėjai.

Renginys nemokamas.  

Renginio programa

9:30 – 10:00

Registracija

10:00 – 10:05

Renginio atidarymas

10:05 – 10:45

Kodėl verta apsaugoti savo išradimą?“

Eugenijus Keras, advokatų profesinės bendrijos „Žabolienė ir partneriai METIDA“ patentų grupės konsultantas

10:45 – 11:15

„Valstybės parama intelektinei nuosavybei apsaugoti“

Ričardas Valančiauskas, MITA MTEPI paramos skyriaus vedėjas

11:15 – 11:35 

Kavos pertrauka

11:35 – 12:00

Naujas ir stilingas požiūris į sveikatingumą

Gintarė Černiauskaitė, MB „Creatus“ vadovė

12:00 – 12:25

„Išradimų moksle komercializavimo patirtis“

Vygandas Juras, UAB „Ferentis“

12:25 – 12:50

Nuo idėjos iki revoliucijos

Gediminas Nemanis, UAB „Rubbee“

12:50 – 13:50

Pietūs

13:50 – 14:15

Nuo chemijos iki prekės ženklo

Romualda Stragienė, UAB „Biok laboratorija“ rinkodaros vadovė

14:15 – 14:40

Naujo prekės ženklo kūrimas ir įtvirtinimas. Raudonų plytų alaus dirbtuvių pavyzdys

Laimis Balčiūnas, UAB „Švyturys-Utenos alus" marketingo direktorius

14:40 – 15:05

„Išmanusis stalas keliauja po pasaulį su  Tableair prekės ženklu“.

Lukas Lukoševičius, „Tableair“ įkūrėjas.

15:05 – 15:30

Įdomiausia teismų praktika ginčuose dėl prekių ženklų

Erikas Saukalas, advokatų profesinės bendrijos „Žabolienė ir partneriai METIDA“ advokatas

15:30 – 16.00

„Produktas = įžymybė“

Arūnas Matačius, inovacijų kūrėjas

          

ES projektas „Technologijų ir inovacijų populiarinimas             

Grįžti atgal